پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد
کد خبر: 4210157
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰

پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بهمنی‌نژاد

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در پیامی درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار شهیدان سرفراز «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» را به مردم شهيدپرور استان گلستان و خانواده مکرم آن مرحومه تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس‌جمهور

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابراهیم رئیسی در این پیام ضمن تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار شهیدان سرفراز «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» تصریح کرد‌: این مادر فداکار كه در سايه ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولايت عمر با برکت خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع و انقلابی نمود و با تقديم اين سرمایه‌های ارزشمند در راه عزت و عظمت اسلام و ايران، صبورانه دوری عزيزان خود را بر دوش كشيد، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.
 
متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است‌:
 
بسم‌الله الرحمن الرحيم
 
انالله و انا اليه راجعون
 
درگذشت حاجیه خانم فاطمه مازندرانی مادر بزرگوار شهیدان سرفراز «نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمنی‌نژاد» موجب تألم خاطر شد.
 
این مادر فداکار كه در سايه ارادت خالصانه به خاندان امامت و ولايت عمر با برکت خود را وقف تربیت فرزندانی شجاع و انقلابی نمود و با تقديم اين سرمایه های ارزشمند در راه عزت و عظمت اسلام و ايران، صبورانه دوری عزيزان خود را بر دوش كشيد، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.
 
اینجانب مصیبت وارده را به مردم شهيد پرور استان گلستان و خانواده مکرم آن مرحومه تسلیت مي گويم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.
 
سید ابراهيم رئيسی
 
رئیس جمهوری اسلامی ایران
انتهای پیام
captcha