کد خبر: 4282098
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۲۲:۳۲
با معرفی نفرات برتر؛

مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز به کار خود پایان داد

مرحله استانی دومین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای سدید با معرفی برترین‌های هر بخش در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی به کار خود پایان داد.

مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای، «سدید»

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مرحله استانی دومین دوره مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در استان امروز، 22 اردیبهشت‌ماه با معرفی برترین‌های بخش‌های کتاب، پایان نامه، مقاله و طرح پژوهشی  در دانشگاه به کار خود پایان داد.

 خسرو کنعانی، معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان در این آیین، گفت: امسال در این دوره از مسابقات 56 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان ثبت نام کرده بودند که طی روزهای 21 و 22 اردیبهشت به مدت دو روز این مسابقات در محل سینمای جهاددانشگاهی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

وی افزود: در پایان «عاطفه حسن‌زاده» از دانشگاه پیام نور تبریز، به عنوان نفر اول بخش معرفی کتاب، «محمد حسین حاجی‌زاده» و  «فاطمه یوسفی» به طور مشترک به عنوان نفرات دوم بخش کتاب معرفی شدند.

وی ادامه داد: در بخش پایان نامه نیز «المیرا ابوطالبی وند»، در بخش مقاله «معصومه نیازی فر» و در بخش طرح پژوهشی نیز «سعید مبین شهیر» و «ثمین آدینه» به صورت مشترک به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

کنعانی در خصوص این مسابقات گفت: در هر بخش  شرکت کنندگان دانشجو در مقاطع مختلف  در سه دقیقه به ارائه دستاورد علمی خود پرداختند، البته در بخش کتاب، دانشجویان شرکت کننده به معرفی کتاب هایی که مطالعه کرده اند، پرداختند.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان‌شرقی با اشاره به شرایط بخش‌های مختلف مسابقه افزود: در بخش مقاله، مقاله ارائه شده باید در زمان دانشجویی شرکت‌کننده یا حداکثر دو سال بعد از آن در مجلات معتبر علمی داخلی یا خارجی منتشر شده باشد. 

وی ادامه داد: همچنین در بخش طرح پژوهشی، طرح ارائه شده باید در زمان دانشجویی شرکت‌کننده یا حداکثر دو سال بعد از دانش‌آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای قرارداد و گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقات باشد. در غیر این صورت شرکت کننده باید تعهدنامه عدم محرمانگی  طرح را به دبیرخانه مسابقات ارائه کند.

کنعانی، تصریح کرد: این مسابقات بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان، کاربردی کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی، ترویج فرهنگ مطالعه و ترویج گفتمان علم است.

انتهای پیام
captcha