نقش کلیدی جهاددانشگاهی در ترویج فرهنگ اسلامی در دانشگاه‌ها
کد خبر: 3734409
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵

نقش کلیدی جهاددانشگاهی در ترویج فرهنگ اسلامی در دانشگاه‌ها

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی، ضمن اشاره به نقش جهاددانشگاهی در ترویج فرهنگ اسلامی در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی به‌ عنوان یک نهاد جهادی و علمی می‌تواند در توسعه و ترویج فرهنگ و اندیشه اسلامی در دانشگاه‌ها به‌ ویژه ورود مؤثر و کارآمد به حوزه علوم انسانی و اسلامی نقش کلیدی ایفا‌ کند.

جهاددانشگاهی می‌تواند زمینه افزایش اشتعال را فراهم کند

حجت‌الاسلام جلیل جلیلی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی در بحث کارآفرینی می‌تواند با برقراری ارتباط میان دانشگاه و صنعت و تولید، زمینه افزایش اشتعال را فراهم کند.
وی ضمن بازگو نمودن نقش جهاددانشگاهی در ترویج فرهنگ اسلامی در دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: جهاددانشگاهی به‌ عنوان یک نهاد جهادی و علمی می‌تواند در توسعه و ترویج فرهنگ و اندیشه اسلامی در دانشگاه‌ها به‌ ویژه ورود مؤثر و کارآمد به حوزه علوم انسانی و اسلامی نقش کلیدی ایفا‌ کند.

جهاددانشگاهی در ترویج فرهنگ اسلامی نقش بسزایی دارد
حجت‌الاسلام جلیلی ادامه داد: جهاددانشگاهی در ترویج فرهنگ اسلامی نقش بسزایی دارد و دانشجویان با فعالیت‏‌های دینی و مذهبی که در دانشگاه‏‌ها انجام می‏‌دهند می‏‌توانند در جهت ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی دینی تلاش کنند.
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی، از تلاش جهاددانشگاهی در ترویج هنر اسلامی گفت و یادآور شد: جهاددانشگاهی توانسته است در ترویج هنر اسلامی در مقابله با فرهنگ غربزدگی موفق عمل کند.

فعالیت‌های قرآنی در جهاددانشگاهی؛ محور اصلی فعالیت‌های فرهنگی
وی افزود: این نهاد انقلابی و دانشگاهی نمادی از اعتماد به جوانان ایرانی و پتاسنیل‌های بالقوه آنهاست.
حجت‌الاسلام جلیلی، فعالیت‌های قرآنی در جهاددانشگاهی را محور اصلی فعالیت‌های فرهنگی دانست و تاکید کرد: فعالیت‌های قرآنی در جهاد دانشگاهی می‌تواند محور و شالوده اصلی فعالیت‌های فرهنگی مطرح باشد و باید این نهاد انقلابی نسبت به گسترش و تعمیق فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی توجه ویژه‌ای را معطوف کند.

انتهای پیام

captcha