مدیران امنیتی بر مدار اخلاق با مردم رفتار کنند
کد خبر: 3734907
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
وزیر اطلاعات:

مدیران امنیتی بر مدار اخلاق با مردم رفتار کنند

گروه اجتماعی - حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد علوی با بیان اینکه امنیت باید در چارچوب قانون و شرع و با بکارگیری راهکارهای عالمانه برقرار شود، تأکید کرد: همگان و حتی مدیران امنیتی باید بر مدار اخلاق با مردم رفتار کنند تا به نتیجه مطلوب دست یابند.

 امنیت در چارچوب قانون، شرع و با بکارگیری راهکارهای عالمانه برقرار شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌ شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد علوی، وزیر اطلاعات امروز، نهم مردادماه در جلسه‌ شورای اداری آذربایجان شرقی، نتیجه‌ همکاری میان مسئولان را برقراری امنیت در این استان اعلام و ابراز امیدواری کرد: با عشق و روح خدمت و بدون خستگی به مردم خدمت کنیم و بار مشکلات را از دوش آنان برداریم.

وی با اشاره به آیات و روایات معصومین(ع)، عزت را در گرو همدلی دانست و افزود: وحدت مایه قدرت می‌شود و اگر بخواهیم از گردنه‌ها با موفقیت عبور کنیم نخستین لازمه‌ آن باهم بودن و برادری است و در صورتی می‌توانیم راهکارهای عبور از بحران را اثرگذار کنیم که وحدت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام علوی با اشاره به نعمت امنیت، افزود: مردم ایران با مشاهده‌ نا امنی‌ها در کشورهای منطقه، قدر امنیت حاکم بر کشور را که ثمره‌ی تلاش نیروهای نظامی و امنیتی است را به خوبی درک می‌کنند.

امنیت؛ زیرساخت تمامی عرصه‌ها
وزیر اطلاعات، امنیت را زیرساخت تمامی عرصه‌ها دانست و گفت: پیشنیاز امور فرهنگی، علمی، رسانه و سرمایه‌گذاری امنیت است تا بتواند به خوبی و با سرعت پیشرفت کند.

وی اظهار کرد: امنیت باید در چارچوب قانون و شرع و با بکارگیری راهکارهای عالمانه برقرار شود و همگان و حتی مدیر امنیتی باید بر مدار اخلاق با مردم رفتار کنند تا به نتیجه مطلوب دست یابند.

علوی با بیان اینکه مردم شرایط سخت و دشوار جنگ تحمیلی را تحمل کردند و اکنون نیز شرایط سخت اقتصادی را تحمل می‌کنند، گفت: مردم در صورت مشاهده‌ یک دلی و همدلی مسئولان این سختی‌ها را پشت سر می‌گذارند و باید بدون منت به آنان خدمت کنیم.

وی با اشاره به اینکه تهدیدات دشمن به ویژه آمریکا و ترامپ کاری از پیش نمی‌برد، گفت: در صورت بروزهر مشکلی، مردم در این شرایط نیز وارد عرصه می‌شوند و با دشمنان مبارزه خواهند کرد و پای نظام ایستاده‌اند.

توانایی تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها را داریم
وزیر اطلاعات گفت: ما توانایی تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها را داریم که رشد و پیشرفت‌ها بعد از پشت سر گذاشتن سختی‌ها حاصل خواهد شد و به لطف خدا از تحریم‌ها و فشارهای دشمنان عبور خواهیم کرد و آن را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

وی افزود: باید با تعقل و پیدا کردن راهکارهای هوشمندانه و با تحمل سختی‌ها اراده‌ خود را به دشمنان تحمیل کنیم.

وزیر اطلاعات گفت: رهبر انقلاب اسلامی با درایت و صلابت کشتی انقلاب را در امواج خروشان و سهمگین عبور می‌دهند و ما نیز باید با همدلی و وحدت در پیشبرد اهداف انقلاب ایفای نقش کنیم.

وی در پایان از زحمات مدیرکل سابق اداره اطلاعات استان تقدیر و مدیرکل جدید اداره کل استان آذربایجان شرقی را معرفی و منصوب کرد.

انتهای پیام

captcha