نصب تندیس مشاهیر تبریز در سطح شهر استمرار می‌یابد
کد خبر: 3860123
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

نصب تندیس مشاهیر تبریز در سطح شهر استمرار می‌یابد

گروه اجتماعی ــ شهردار تبریز با تأکید بر این‌که نصب تندیس مشاهیر و مفاخر تبریز در سطح شهر استمرار می‌یابد، گفت: شهیدان بهترین دوران زندگی خود را برای مردم، دین و وطن فدا کرده‌اند تا مردم در آسایش زندگی کنند.

نصب تندیس مشاهیر تبریز در سطح شهر استمرار می‌یابد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ایرج شهین باهر، شهردار تبریز امروز، ششم اذرماه در آیین رونمایی از تندیس سردار «شهید حمیدباکری» با تاکید بر این‌که نصب تندیس مشاهیر و مفاخر تبریز در سطح شهر استمرار می‌یابد، گفت: شهیدان بهترین دوران زندگی خود را برای مردم، دین و وطن فدا کرده اند تا مردم در آسایش زندگی کنند.

وی اظهار کرد: تندیس‌های مفاخر و مشاهیر شهر بر زیبایی‌های شهرمان افزوده و ما باید هویت و افتخارات خود را رونمایی کنیم تا هم مردم و هم آیندگان مطلع شوند که گذشته شهر و وطن با چه افتخار آفرینی هایی پدید آمده است.

شهین باهر، افزود: این تندیس‌ها علاوه بر اینکه کارکردی فرهنگی دارند، ضمن جلوه آرایی شهر حامل پیام بزرگی هستند تا درراستای حل مشکلات جامعه کوشیده و درک کنیم که چه انسان‌های بزرگی در این شهر متولد شده و با نثار جان خود به مردم خدمت کرده‌اند.

شهردار تبریز تشریح کرد: از مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نیز خواستاریم تا با تداوم ساخت این تندیس ها ضمن افزودن بر زیبایی شهر، مهمانان شهرمان را با گذشته و تاریخ گهربار این دیار آشنا کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اهمیت انجام اقدامات فرهنگی گفت: گاهی اقدامات فرهنگی این چنینی در جامعه تاثیر بیشتری نسبت به پروژه‌های بزرگ دارد، چراکه پروژه‌های عمرانی غالبا نقش تسهیل کننده و رفاه لحظه‌ای دارند، اما ترویج مسائل فرهنگی می‌تواند جامعه را دگرگون سازد.

وی در پایان سخنان خود، بسیجیان را پیروان شهدای بزرگ دانست و گفت: امید است بیش از پیش تحت تاثیر اخلاق شهدا قرار بگیریم.

انتهای پیام
captcha