جشن گلریزان، غیرحضوری اما باشکوه برگزار شود
کد خبر: 3896667
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳

جشن گلریزان، غیرحضوری اما باشکوه برگزار شود

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، بر اتخاذ تمهیدات در راستای برگزاری باشکوه جشن گلریزان غیرحضوری امسال تأکید کرد و خیّران استانی را دعوت کرد تا همچون سال‌های گذشته با خیر و احسان خود موجبات آزادی زندانیان را فراهم آورند.

۵۴ درصد زندانیان آذربایجان‌شرقی در مرخصی هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، موسی خلیل‌الهی، رئیس کل دادگستری استان امروز، 16 اردیبهشت‌ماه در نشست هم‌اندیشی جشن گلریزان گفت: 54 درصد زندانیان استان در مرخصی هستند که 20 درصد از این زندانیان مشمول مرخصی پایان حبس شده و به زندان باز نخواهند گشت.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه جشن گلریزان حضوری در سال‌های گذشته در تبریز، اظهار کرد: با توجه به این‌که تجمّعات از مراکز شیوع ویروس کرونا بوده و زندان نیز جزو مکان‌های پرتجمّع است، با اعطای مرخصی و آزادی مشروط زندانیان از این تجمّع کاسته شده اما آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با برگزاری جشن گلریزان و تأمین هزینه آزادسازی فراهم می‌شود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، همچنین بر اتخاذ تمهیدات در راستای برگزاری باشکوه جشن گلریزان غیرحضوری امسال تأکید کرد و خیّران استانی را دعوت کرد تا همچون سال‌های گذشته با خیر و احسان خود موجبات آزادی زندانیان را فراهم آورند.

خلیل‌الهی، بیان کرد: آذربایجان شرقی از نظر تعداد زندانیان جرایم غیرعمد در کشور به تناسب جمعیت در رتبه دوم قرار دارد.

انتهای پیام
captcha