تشییع پیکر مطهر شهيد «سیدجواد حسینی» در پاکدشت + عکس
کد خبر: 3904459
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵

تشییع پیکر مطهر شهيد «سیدجواد حسینی» در پاکدشت + عکس

پیکر مطهر شهيد مدافع حرم «سیدجواد حسینی» به عنوان هفتاد و پنجمین شهید مدافع حرم شهرستان پاكدشت تشييع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، آیین تشییع پیکر مطهر شهيد مدافع حرم «سیدجواد حسینی» جمعه، 23 خردادماه بعد از اقامه نماز جمعه از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) پاکدشت به سمت میدان معلم برگزار شد.

پس از اقامه نماز به امامت حجت‌الاسلام حسن لزومی، امام جمعه شهرستان پاکدشت بر پيكر اين شهيد معظم، شهید حسینی در کنار مزار همرزمانش در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) روستای ارمبویه پاکدشت به خاک سپرده شد.

شهيد سیدجواد حسینی، متولد 13 شهریورماه 76، اهل افغانستان فرزندی از خانواده‌ مذهبی بود كه با درخواست خودش از لشكر پرافتخار فاطميون به خط مقدم نبرد با نيروهای تکفیری و دفاع از مقدسات اسلامی به‌ویژه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) در سوريه اعزام شد و بعد از کسب موفقيت‌های گوناگون و خنثی کردن اهداف تکفیری‌ها سرانجام در روز 15 بهمن‌ماه سال گذشته در سوریه بر اثر اصابت گلوله به مقام پرافتخار شهادت رسيد.

یادآور می‌شود، لشکر فاطمیون گروهی متشکل از مهاجران کشور افغانستان است که از چند سال گذشته تاکنون با تروریست‌های تکفیری در مناطق مختلف سوریه می‌جنگند. طی سال‌های اخیر پیکر ده‌ها تن از شهدای افغان مدافع حرم در شهرهای مختلف استان تهران تشییع و تدفین شده‌اند.
 

محمد فرخی
انتهای پیام
captcha