تلخی و شیرینی‌های سالی که گذشت...
کد خبر: 3960674
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۸
در آخرین نماز جمعه 99 در پاکدشت مطرح شد؛

تلخی و شیرینی‌های سالی که گذشت...

تلخی و شیرینی‌های سالی که گذشت... رزمایش‌های مؤمنانه مهمترین مصداق شیرینی‌های سالی که گذشت بود، این رزمایش‌ها گرد و غبار مظلومیت را از روی محرومین جامعه زدود.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، حجت‌الاسلام حسن لزومی، امام جمعه پاکدشت در آخرین خطبه‌های نماز جمعه سال 99 شهرستان پاکدشت با اعلام اینکه در سال 99 تلخی و شیرینی‌های فراوانی را تجربه کردیم، گفت: وجود کرونا تلخ‌ترین ضلع مثلث تلخی‌های 99 بود و تلخ‌تر از آن تعطیلی برخی از برنامه ها از جمله راهپیمایی اربعین بود.


وی افزود: بی تدبیری برخی مسئولان و اعمال تحریم‌های بین‌المللی هم از دیگر اضلاع مثلث شوم تلخی‌ها بود، همچنین شهادت دانشمند هسته‌ای هم غم بزرگی در سال 99 بر جای گذاشت.


وی ادامه داد: اما در مقابل، رزمایش‌های مؤمنانه مهمترین مصداق شیرینی‌های سالی که گذشت بود، این رزمایش ها گرد و غبار مظلومیت را از روی محرومین جامعه زدود. همچنین حماسه‌آفرینی‌های کادر درمان، نمایشگاه پیشرفت‌های نظامی و تشکیل مجلس جوان و انقلابی هم نقاط مثبت و شیرین سال 99 بود.


وی ادامه داد: باید دانست که مردم در یک سال گذشته صبوری و بردباری فراوان کردند و به اسلام و انقلابشان وفادار بودند.


وی با ابراز تأسف از عملکرد مسئولان پاکدشتی در حوزه عمرانی، عنوان کرد: متأسفانه مسئولان ما در این حوزه نمره بسیار ضعیفی داشتند و عملکردشان قابل قبول نبود. روز گذشته از ولخرجی بزرگی در پاکدشت مطلع شدم که مانند سوزاندن پول بیت المال در آتش بود که تریبون نماز جمعه جای مطرح کردن آن نیست، بانیان این کار ناشایست باید پاسخگوی رفتار زشتشان باشند.

انتهای پیام
captcha