توزیع ۲۱۰ بسته معیشتی در امامزاده سیدمحمدکججانی(ع) تبریز
کد خبر: 3941145
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳

توزیع ۲۱۰ بسته معیشتی در امامزاده سیدمحمدکججانی(ع) تبریز

۲۱۰ بسته معیشتی و ۸۰ بسته لباس گرم در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در آذربایجان‌شرقی از محل امامزاده سیدمحمدکججانی(ع) تبریز بین نیازمندان توزیع شد.

توزیع ۲۱۰ بسته معیشتی در امام زاده سیدمحمدکججانی(ع) تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی اوقاف استان،  ۲۱۰ بسته معیشتی و ۸۰ بسته لباس گرم در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی در استان، عصر روز گذشته 24 آذرماه، از محل امام‌زاده سیدمحمدکججانی(ع) تبریز توزیع شد.

حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی در حاشیه توزیع کمک‌های مومنانه در جوار امامزاده سیدمحمدکججانی(ع) تبریز، اظهار کرد: خداوند را شاکریم که توفیق عطا کرد تا در راستای تحقق بخشی به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای خدمت‌رسانی به محرومان در ایام کرونایی، قدم برداریم.

وی با بیان این‌که اجرای طرح ملی شهید سلیمانی از هفته بسیج آغاز شده و تا سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با شعار راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومان می‌گذرد، در استان ادامه دارد، گفت: این طرح در راستای خدمت‌رسانی به مردم در قالب توزیع بسته‌های معیشتی، لباس گرم، قرص نان، جهیزیه و غیره اجرا می‌شود.

 حسینی، با بیان این‌که به تبع فعالیت‌های سازمان اوقاف، در آذربایجان‌شرقی نیز با محوریت «هر روز یک امام‌زاده(ع)» بسته‌های معیشتی و... تهیه شده و این طرح اجرایی می‌شود، افزود: از جوار امامزاده سیدمحمد کججانی تبریز، ۲۱۰ بسته معیشتی(ارزش ریالی هر بسته ۳۵۰ هزار تومان)، ۸۰ بسته لباس گرم برای محرومان و دانش آموزان نیازمندان، پنج سری جهیزیه کامل برای نوعروسان و ۱۵۰ هزار عدد ماسک برای کادر درمان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که بیش از این نیز یک هزار بسته معیشتی و ۱۰ هزار قرص نان از محل این امامزاده(ع) پخش شده بود، ادامه داد: تهیه مواد ضدعفونی کننده طی چهار مرحله، آزادی یک زندانی غیرعمد و تهیه یک باب خانه محروم از جمله خدماتی است که در این امام‌زاده(ع) انجام شده و این اقدامات هر روز در یکی از امامزاده‌های استان تداوم دارد.

انتهای پیام
captcha