همکاری گروه‌های جهادی با خدام رضوی ستودنی است
کد خبر: 3979849
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر:

همکاری گروه‌های جهادی با خدام رضوی ستودنی است

دبیرستاد زیرسایه خورشید استان بوشهر، با اشاره به همکاری گروه های جهادی با خدام رضوی گفت: با همکاری گروه های جهادی و خدام رضوی، برنامه های متفاوتی در دهه کرامت برگزار شد که از آن میان میتوان به توزیع بسته های معیشتی در میان نیازمندان اشاره کرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، اکبر قائدی دبیر ستاد زیرسایه‌خورشید استان بوشهر روز پنج‌شنبه سه تیر در مراسم توزیع بسته‌‌های معیشتی در عالیشهر بوشهر با اشاره به برنامه‌های جهادی صورت گرفته در دهه کرامت گفت: تلاش گروه‌های جهادی در برنامه‌های دهه کرامت و مشارکت با خدام حرم رضوی ستودنی است و در این بین گروه جهادی شهید ضرغام درخشان و کانون خدمت رضوی خورشید طوس عالیشهر در برنامه توزیع بسته معیشتی در عالیشهر همکاری بسیار خوبی داشتند.  

قایدی از توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان خبر داد و افزود: با همکاری گروه‌های جهادی بسته‌های معیشتی شامل مرغ، رب، برنج، حبوبات و  دیگر مواد غذایی تهیه و در روز میلاد امام رضا علیه‌السلام و دهه کرامت بین نیازمندان در نقاط مختلف استان توزیع شد.

وی در ادامه افزود:در دهه کرامت، بیش از سیصد برنامه در شهرها و روستاهای استان بوشهر با حضور خدام حرم رضوی برگزار شد که آثار مهمی در پی داشت.

دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر به مراسم دهه کرامت در کنگان اشاره کرد و تصریح کرد: با حضور خدام حرم رضوی مراسم ویژه‌ای در کنگان برگزار شد و امام جمعه این شهر نقش و جایگاه خدام را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی که امکان حضور مردم در مشهد مقدس میسر نیست حضور خدام در نقاط مختلف کشور کاری ارزشمند و ماندگار است.

قایدی با بیان اینکه مردم استان بوشهر عاشق ائمه ‌طهارت (ع) هستند اضافه کرد: مردم استان بوشهر و شهرستان کنگان عاشق و دلداده امام رضا (ع) هستند و این را در  استقبال از خدام و شرکت در برنامه‌های دهه کرامت به خوبی نشان دادند.

وی تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان، غبارروبی گلزار شهدا و جشن زیر سایه خورشید را از مهمترین برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: با حضور خدام حرم رضوی برنامه ویژه اجتماعی، فرهنگی، هنری، رسیدگی به نیازمندان و توجه به حل مشکلات مردم برگزار شد و در این راستا ضمن آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد با گذشت شاکیان، به برکت حضور خادمان حرم امام رضا (ع) اولیای دم از قصاص در شهرستان دشتستان گذشتند.

دبیر ستاد زیر سایه خورشید استان بوشهر، دلجویی و عیادت از بیماران و قدردانی از کادر درمانی و پرستاری در مراکز درمانی از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: به اهتزاز در آمدن پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) بر فراز امام‌زاده‌ها و تجلیل از پاسداران و خدمتگزاران در بخش‌های مختلف و سرکشی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از دیگر برنامه خادمان حرم رضوی در دهه کرامت در استان بوشهر بود که مورد توجه همگان قرار گرفت.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha