اهدای نشان خدمت رضوی به مدیر ریحانه النبی(س) اهرم
کد خبر: 3979865
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶

اهدای نشان خدمت رضوی به مدیر ریحانه النبی(س) اهرم

در حاشیه مراسم عقد دو جوان اهرمی که در مدرسه علمیه ریحانه النبی(س) اهرم به همت مدیر و کارکنان این مدرسه برگزار شد، نشان خدمت حرم رضوی به مدیر این مدرسه اهدا شد.

اهدای نشان خدمت حرم رضوی به مدیر مدرسه ریحانه النبی (س) اهرم/ ارسالی پنج شنبه

سلیمه بابایی‌نیا، مدیر مدرسه علمیه ریحانةالنبی(س) اهرم روز پنجشنبه سه تیر در گفت‌وگو با ایکنا از بوشهر از برگزاری مراسم عقد دو جوان اهرمی با حضور خادمین رضوی در مدرسه ریحانه النبی(س) اهرم خبر داد و گفت: دین مبین اسلام به امر تشکیل خانواده بسیار سفارش کرده است و همچنین روایات زیادی که در این مقوله وجود دارد که اهمیت این موضوع در زندگی جوانان را نشان می‌دهد.

بابایی نیا در ادامه گفت: تجملات، مشکلات اقتصادی و سختگیری‌های خانوادگی که بر سر راه ازدواج جوانان قرار گرفته است باعث بالا رفتن سن ازدواج، عدم رغبت به مسئله فرزندآوری و فرار از تشکیل خانواده می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه اظهار کرد: بنا بر سفارشات دین اسلام بر امر ازدواج بهترین راهکار برای آغاز زندگی مشترک، برگزار کردن ازدواج آسان است و چه بسیار زندگی های مشترکی که با سادگی آغاز شده و پایدار و استوار مانده‌اند.

وی گفت: این مدرسه زمینه‌ای را برای تشویق جوانان به امر مهم ازدواج فراهم کرده است که زندگی مشترک خود را بر مبنای همدلی و سادگی قرار دهند و به دور از هرگونه تجملات مادی و چشم و هم‌چشمی، سالیانی سال در کنار هم زیر یک سقف زندگی سرشار از عشق و ایمان خود را آغاز کنند.

بابایی نیا در پایان افزود: امسال چهارمین ازدواج آسان در این مدرسه برگزار شده که دو ازدواج آن با حضور خادمان آستان قدس رضوی و در دهه کرامت برگزار شده است.

در پایان مراسم، خادمان رضوی نشان خدمت رضوی را به سلیمه بابایی‌ نیا مدیر مدرسه ریحانه‌النبی(س) اهرم اهدا کردند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha