مدیران به پتانسیل‌های مناطق در جهت رفع مشکلات توجه کنند
کد خبر: 4049854
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
استاندار آذربایجان‌شرقی:

مدیران به پتانسیل‌های مناطق در جهت رفع مشکلات توجه کنند

استاندار آذربایجان‌شرقی، استفاده از مدیران کارآمد و همسو با دولت را از اهداف مهم تغییرات مدیریتی در سطح استان بیان کرد و گفت: خدمت صادقانه به مردم جزو اهداف کلی نظام جمهوری اسلامی بوده و باید مدیران به پتانسیل‌های مناطق در جهت توسعه و رفع مشکلات مردم توجه جدی داشته باشند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 27 فروردین‌ماه، در آیین معارفه فرماندار جدید اهر، استفاده از مدیران کارآمد و همسو با دولت را از اهداف مهم تغییرات مدیریتی در سطح استان بیان کرد و گفت: خدمت صادقانه به مردم جزو اهداف کلی نظام جمهوری اسلامی بوده و باید مدیران به پتانسیل‌های مناطق در جهت توسعه و رفع مشکلات مردم توجه جدی داشته باشند.

وی مردم را ستون نظام جمهوری اسلامی برشمرد و موفقیت روز افزون انقلاب اسلامی را در سایه حضور آن‌ها در صحنه‌های مختلف بیان کرد و افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و با هزینه سنگین به دست آمده و باید قدر این انقلاب را بدانیم و در خدمت رسانی به مردم که ولی نعمتان نظام و انقلاب اسلامی هستیم تلاش کنیم.

خرّم افزود: دولت سیزدهم با شعار اصلی دولت مردمی و ایران قوی تشکیل شده و از معرفه‌های دولت مردمی این است که مردم اصل بر نظام جمهوری اسلامی هستند و باید در خدمت به مردم و عمل به خواسته‌های آن‌ها و منویات مقام معظم رهبری مسئولان تلاش کنند و مسئولان در جمهوری اسلامی خدمتگزاران مردم هستند.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: توسعه و آبادانی شهرستان اهر در اولویت استانداری بوده و برای رسیدن به این امر، مسئولان استانی و شهرستانی به خصوص فرماندار جدید باید با برنامه و راهکار وارد عرصه شود.

وی ضمن قدردانی از زحمات چندساله رسول خدابخش، فرماندار سابق اهر آرزوی توفیق و موفقیت برای ابوالفضل غنی زاده فرماندار جدید این شهرستان شد.

انتهای پیام
captcha