رسانه‌ها به دنبال روایت صحیح و به‌موقع از وقایع باشند
کد خبر: 4128017
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
استاندار آذربایجان شرقی:

رسانه‌ها به دنبال روایت صحیح و به‌موقع از وقایع باشند

استاندار آذربایجان شرقی فعالیت ۵۰۰ رسانه رسمی در استان را نشانه وسعت نظر نظام و وجود آزادی بیان در کشور دانست و تاکید کرد: رسانه‌ها در کنار تنویر افکار عمومی به دنبال روایت صحیح و دقیق از وقایع باشند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، عصر امروز، 22 اسفندماه، در مراسم اختتامیه جشنواره منطقه‌ای مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری شمال‌غرب کشور در تبریز، فعالیت ۵۰۰ رسانه رسمی در استان را نشانه وسعت نظر نظام و وجود آزادی بیان در کشور دانست و تاکید کرد: رسانه‌ها در کنار تنویر افکار عمومی به دنبال روایت صحیح و دقیق از وقایع باشند.

وی با بیان اینکه دولت از رسانه‌ها و مطبوعات استقبال می‌کند، گفت: اهالی رسانه، افرادی دغدغه مند بوده و در پی انتقال این دغدغه‌ها هستند و هر مجموعه‌ای که از این جریان استقبال نکند، خود را سانسور کرده و از این موهبت فکری بی بهره شده است.

خرّم، طرح انتقاد، دغدغه مندی و تنویر افکار عمومی را ضروری دانست و گفت: در شرایط کنونی با جنگ رسانه‌ای روبرو هستیم که بسیار اغواکننده است و اصحاب رسانه در مقابل این هجمه ها، وظیفه بسیار سنگینی دارند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: اصحاب فکر و اندیشه باید به فکر عظمت ملت ایران بوده و به دنبال صیانت از ملّیت و باورهای مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه در مقابل جنگ نرم، باید تولید قدرت و محتوای نرم کرد، گفت: اگر در این موقعیت به فکر تولید قدرت نرم نباشیم، قطعا در مقابل آیندگان مسئول خواهیم بود.

خرّم، نقش رسانه‌ها را در عین تنویر افکار، روایت صحیح و به موقع دانست و گفت: آنچه امروز از رسانه‌ها انتظار می‌رود، امیدآفرینی و اعتمادآفرینی برای ملت ایران و دوری از هر گونه سیاه نمایی است که امیدواریم رسانه های استان توجه ویژه ای به این اصل داشته باشند.

انتهای پیام
captcha