تمرکز وزارت ارشاد بر کیفی شدن رسانه‌هاست
کد خبر: 4128021
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

تمرکز وزارت ارشاد بر کیفی شدن رسانه‌هاست

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمرکز بر حمایت از رسانه‌ها را از جمله برنامه‌های اولویت‌دار سال آینده این وزارتخانه برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم بیشتر در کیفیت رسانه ها تمرکز کنیم.

ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد اسلامیبه گزارش ایکنا از  آذربایجان‌شرقی، ایمان شمسایی، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شامگاه 22 اسفندماه، در آیین پایانی ششمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمال غرب کشور در تبریز سطح کمی و کیفی رسانه های شمال غرب را خوب توصیف کرد و گفت: سطح کمی و کیفی رسانه های استان آذربایجان شرقی خوب است، حجم خوبی از نظر کمیت رسانه داریم و از نظر کیفی هم قابل قبول هستند.

وی همچنین نبود نظام واحد صنفی روزنامه‌نگاری را ایراد بزرگ این صنف دانست و گفت: تعدد انجمن های صنفی موجب عدم یکپارچگی در این حوزه شده است.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه حرفه خبرنگاری حرفه‌ای است که هرکس با هر سطح از تحصیلات و کار در رسانه خبرنگار محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: ما باید با کیفی سازی و وجود انجمن های صنفی رسانه های رسمی را حمایت کنیم.

شمسایی تمرکز بر حمایت از رسانه‌ها را از جمله برنامه‌های اولویت‌دار سال آینده این وزارتخانه برشمرد و گفت: تلاش می‌کنیم بیشتر در کیفیت رسانه ها تمرکز کنیم .

وی توجه به استان‌ها و سپردن بسیاری از امور نظارتی به ادارات کل استان‌ها را از دیگرهای برنامه‌های سال آینده این وزارتخانه اعلام کرد و افزود: ما از هر گونه جشنواره و رقابت استقبال می‌کنیم چون که نفس رقابت موجب ارتقاء کیفی مطبوعات و رسانه‌ها می شود.

شمسایی برگزاری جشنواره‌های مطبوعاتی بین چند استان از جمله استان‌های شمال‌غرب را رویداد بسیار مبارکی دانست و اظهار کرد: این اقدام نیز موجب رقابت بین استان ها شده و بر کیفیت عرصه رسانه ای تاثیر مضاعفی دارد.

انتهای پیام
captcha