دانشگاه‌ها در مسیر پیشرفت کشور حرکت کنند
کد خبر: 4148831
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

دانشگاه‌ها در مسیر پیشرفت کشور حرکت کنند

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دانشگاه‌ها با توجه به توانمندی‌هایی که دارند باید در جهت رفع نیازهای کشور و رسیدن به پیشرفت در حرکت باشند.

سردار مهدی‌نژاد نوری، معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، سردار سرتیپ پاسدار محمد مهدی‌نژاد نوری، معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح، امروز، 29 خردادماه، در نشست بررسی توسعه همکاری‌های فناورانه و گسترش تعاملات و ارتباط صنعت با دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی در دانشگاه تبریز، گفت: با توجه به گزارش‌هایی که از ظرفیت و توانمندی‌های دانشگاه‌های استان در بخش‌های مختلف مطرح شد، اینها دستاوردهای بزرگی هستند و این مسئله مایه افتخار است که این امر نشان دهنده انتخاب راه درست دانشگاه‌های استان است.

وی افزود: دانشگاه‌ها با توجه به توانمندی‌هایی که دارند باید در جهت رفع نیازهای کشور و رسیدن به قله‌های بالاتر کمی در حرکت باشند.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: امروز دشمنان این انقلاب با تمام قوا و بدون هیچگونه ملاحظه، در تمامی عرصه علیه ملت ایران فعالیت می‌کند.

مهدی‌نژاد نوری، در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه رسیدن به دستاوردهای بزرگ، تحمل برخی سختی‌ها هم ضروری است، گفت: با تحمل برخی مشکلات و سختی‌ها و با تجمیع ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها می‌توان در بخش‌های مختلف به موفقعیت‌های بزرگی دست یافت.

وی با بیان اینکه برای رفع نیازها و حل برخی مشکلات کشور یکی از ظرفیت‌های بزرگ دانشگاه‌ها هستند، اظهار کرد: با کنار هم گذاشتن ظرفیت و توانمندی‌های دانشگاه‌های کشورمان می‌توان بسیاری از نیازهای کشور را در حوزه‌های مختلف برطرف کرد.

معاون علوم، تحقیقات و فناوری ستادکل نیروهای مسلح در خاتمه ضمن اعلام آمادگی همکاری مشترک با دانشگاه‌های استان گفت: همکاری‌های مشترک ما در بخش‌های مختلف باید در راستای رفع نیازهای کشور باشد که با ایجاد دفاتر نمایندگی در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی می‌توان در این خصوص گام‌های مؤثر و عملیاتی برداشت.

انتهای پیام
captcha