نتایج نهایی مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌شرقی بخش آقایان اعلام شد
کد خبر: 4162120
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶

نتایج نهایی مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌شرقی بخش آقایان اعلام شد

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی از اعلام نتایج رقابت‌های مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن خبر داد و گفت: نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات کشوری راه یافتند.

مسابقات قرآن، اوقاف آذربایجان شرقی

حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، از اعلام نتایج رقابت‌های چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی خبر داد و گفت: نفرات اول تا سوم هر رشته به مسابقات کشوری راه یافتند.

وی با اعلام نتایج در بخش آقایان گفت: مهدی صادقی، بهرام کرامت و حسین حسین‌زاده به ترتیب نفر اول تا سوم این دوره از مسابقات در رشته اذان، انتخاب شده‌اند.

حسینی نفرات برگزیده در رشته حفظ قرآن کریم را نیز معرفی کرد و افزود: یوسف راثی، علی زارع، نفرات انتخابی رشته حفظ ۵ جزء هستند و همچنین سیدرضا ساداتی، مهدی ستاری و حمید احبی مایان، نفرات راه یافته در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم به مسابقات کشوری هستند.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در رشته حفظ ۲۰ جزء محمدتقی اصدقی، توحید تقوی و علی کشی‌زاده، به عنوان نفرات برگزیده این دوره از مسابقات انتخاب شدند. همچنین نفرات برگزیده رشته حفظ کل قرآن کریم شامل وحید غفران‌نیا، میلاد عاشقی، اکبر قنبری هستند که جواز حضور در مرحله کشوری را کسب کردند.

حسینی، نفرات اول تا سوم رشته قرائت ترتیل در بخش آقایان را امیر حسین عظیمی‌پور، امین صلاح ور و محمدمهدی حسن‌زاده اعلام کرد که به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی، همچنین نفرات اول تا سوم رشته قرائت تحقیق در بخش آقایان را محمدحسین نقی‌زاده، وحید حسن‌زاده و سعید جباری اعلام کرد و گفت: مسابقات بانوان نیز ۲۶ و ۲۷ مردادماه در تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha