اعلام نتایج نهایی مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌شرقی در بخش بانوان
کد خبر: 4163616
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸

اعلام نتایج نهایی مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌شرقی در بخش بانوان

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی از اعلام نتایج رقابت‌های مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن بخش بانوان خبر داد و گفت: نفرات اول تا سوم هر رشته مشخص و اعلام شد.

مسابقات قرآن اوقاف، آذربایجان‌شرقی

حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با ایکنا، از اعلام نتایج رقابت‌های چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله استانی خبر داد و گفت: نفرات اول تا سوم هر رشته مشخص و اعلام شد.

وی با اعلام نتایج در بخش بانوان گفت: زهرا مولودی‌فر و کلثوم پریوری به ترتیب نفرات برتر این دوره از مسابقات در رشته دعاخوانی، انتخاب شده‌اند.

حسینی نفرات برگزیده در رشته حفظ قرآن کریم را نیز معرفی کرد و افزود: ناهیده نامدار، فاطمه پورحسن و راضیه طوسی، نفرات انتخابی رشته حفظ ۵ جزء هستند و همچنین رویا فیض الهی، زینب ناموری و محدثه عابدی، نفرات منتخب رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم هستند.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی ادامه داد: در رشته حفظ ۲۰ جزء پروین یاری، فاطمه محمدی و مریم زاهدی، به عنوان نفرات برگزیده این دوره از مسابقات انتخاب شدند. همچنین نفرات برگزیده رشته حفظ کل قرآن کریم شامل فاطمه تقی‌نژاد، زهرا عابدی و محدثه شکرانی هستند.

وی نفرات اول تا سوم رشته قرائت ترتیل در بخش بانوان را نسرین زلفی، زهرا قربانی و فاطمه دست یافته اعلام کرد که به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف آذربایجان‌شرقی، همچنین نفرات اول تا سوم رشته قرائت تحقیق در بخش بانوان را شیرین دست افکن، الهام سیفی هرگلان و مهری سلیمی اعلام کرد و گفت: آزمون کتبی رشته‌های معارفی تخصصی و عمومی شهرستان تبریز نیز روز دوشنبه 30 مردادماه راس ساعت 9 صبح در محل مقبره عارف بالله شاه حسین ولی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha