روابط عمومی‌ها در برابر خباثت‌های دشمنان برای انحراف افکار مردم مقابله کنند
کد خبر: 4163090
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴

روابط عمومی‌ها در برابر خباثت‌های دشمنان برای انحراف افکار مردم مقابله کنند

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، به وظیفه مهم روابط عمومی‌های سازمان‌ها در جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند و در این راستا نیز باید در برابر خباثت و تلاش‌های شبانه روزی دشمنان در ایحاد انحراف در افکار مردم، مقابله کنند.

افشاردارابی، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، افشار دارابی، مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، امروز، 26 مردادماه، در مراسم اختتامیه جشنواره روابط عمومی‌های استان آذربایجان‌شرقی به وظیفه مهم روابط عمومی‌های سازمان‌ها در جهاد تبیین اشاره کرد و گفت: روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند و در این راستا نیز باید در برابر خباثت و تلاش‌های شبانه روزی دشمنان در ایحاد انحراف در افکار مردم، مقابله کنند. 

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت هوش مصنوعی، افزود: مدیران دستگاه‌ها باید اعتباری برای آشنایی روابط عمومی‌ها در حوزه هوش مصنوعی تخصیص دهند.

دارابی، اظهار کرد: نقش روابط عمومی‌ها در دنیای امروز فقط خبری نیست بلکه مصاف ادراک سازی، جنگ شناختی و ترکیبی است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها نباید فقط به ظرفیت صداو سیما اکتفا کنند، ادامه داد: روابط عمومی‌ها با استفاده از ظرفیت فعالان فضای مجازی فعالیت دستگاه و سازمان خود را انعکاس دهند.

وی گفت: ماموریت و ماهیت کار روابط عمومی‌ها بطور کامل دگردیسی پیدا کرده و ما به دنبال تعریف یک زنجیره ارزش راهبردی برای روابط عمومی‌ها هستیم تا در کنار سیاست خبری و پل ارتباطی بین مردم و سازمان چگونگی استفاده از هوش مصنوعی، مقابله با جنگ شناختی دشمن و نحوه جهاد تبیین زنجیره‌ای تعریف شود تا در مسیر گذری که هستیم بالاترین تاثیر را برای نظام و مردم داشته باشند.

دارابی، تصرف افکار و اذهان عمومی مردم را خطرناک‌تر از تصرف سرزمین عنوان کرد و ادامه داد: دشمن می‌خواهد با نقشه‌ها و جنگ ترکیبی خود علیه ایران اسلامی، افکار عمومی را با مدیریت خود نسبت به عملکرد و کارکرد مسئولان مخدوش کند و روابط عمومی‌ها در مقابله و اقناع سازی مردم نقش ویژه و بسزایی دارند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور بخش خاکستری جامعه را نقطه‌ای میان جنگ و صلح قلمداد کرد و افزود: جنگ شناختی دشمن در بخش خاکستری جامعه است و دشمن در صدد افول اعتماد و اعتقاد عمومی و قشر خاکستری به نظام  که در پاییز سال گذشته به نقطه اوج خود رسید، است و روابط عمومی‌ها باید از بستر های فضای مجازی در راستای مقابله با دشمن بهره ببرند.

انتهای پیام
captcha