روابط عمومی باید ارتباط عقلانی بین مخاطب و سازمان خود ایجاد کند
کد خبر: 4163092
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
استاندار آذربایجان‌شرقی:

روابط عمومی باید ارتباط عقلانی بین مخاطب و سازمان خود ایجاد کند

عابدین خرم، با بیان اینکه در دنیای اطلاعات و ارتباطات زندگی می‌کنیم، گفت: قدرت‌ها در جهان بر مبنای اطلاعات و ارتباطات شکل می‌گیرد و ارتباطات از مهم‌ترین مولفه‌ها در تاثیرگذاری در بین جوامع دنیا است.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، ۲۶ مردادماه، در مراسم اختتامیه جشنواره روابط عمومی‌های استان، با بیان اینکه در دنیای اطلاعات و ارتباطات زندگی می‌کنیم، گفت: قدرت‌ها در جهان بر مبنای اطلاعات و ارتباطات شکل می‌گیرد و ارتباطات از مهمترین مولفه‌ها در تاثیرگذاری در بین جوامع دنیا است.

وی افزود: روابط عمومی باید ارتباط عقلانی بین مخاطب و سازمان خود ایجاد کند؛ در دنیای امروز مخاطبان منفعل نیستند، پرسشگر هستند و به راحتی اقناع نمی‌شوند در نتیجه باید این روابط و ارتباطات به صورت دوسویه ایجاد شود.

خرم، ادامه داد: در دیدار با اصحاب رسانه استان نخستین گلایه خبرنگاران پاسخگو نبودن و عدم ارتباط مدیران و روابط عمومی‌های دستگاه‌ها با خبرنگاران است که گلایه بحقی است باید مدیران حداقل هر 2 ماه یکبار با اصحاب رسانه دیدار داشته باشند و اقدامات دستگاه ها را بازگو کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی، با تاکید بر اینکه روابط عمومی که نتواند با رسانه‌ها و مردم ارتباط ایجاد کند، به هیچ دردی نمی‌خورد و نبودش بهتر از بودن است، گفت: روابط عمومی‌ها زبان گویای هر سازمان است و باید به وظیفه ذاتی خود به خوبی عمل کنند.

وی اظهار کرد: در جامعه امروز مخاطب منتظر نمی‌ماند و سازمان را کنکاش کرده و مشکلات و مسایل دستگاه‌ها را در جامعه منعکس می‌کند اگر بعد از مخاطب، روابط عمومی به دنبال پاسخ باشد دیگر فایده ندارد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه مسئولان اجرایی باید ارتباط خوبی با مردم داشته باشند و به موقع اطلاع رسانی کنند، گفت: وظیفه روابط عمومی اطلاع رسانی به موقع به مردم است و اگر مشکلی وجود دارد اعلام کنند که برای رفع مشکل چه برنامه‌ای وجود دارد و چه اقداماتی در حال اجراست.

وی با تاکید بر تشویق روابط عمومی‌های فعال و تنبیه به موقع روابط عمومی‌های منفعل، ادامه داد: مدیران اجرایی باید به روابط عمومی‌ها اهمیت دهند و روابط عمومی‌ها نیز باید مسئولان را پاسخگو کنند.

انتهای پیام
captcha