همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی آذربایجان‌شرقی وجود دارد
کد خبر: 4173148
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
استاندار آذربایجان‌شرقی:

همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی آذربایجان‌شرقی وجود دارد

عابدین خرم با بیان اینکه همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان وجود دارد، گفت: موفقیت در پیشگیری از حوادث و جلوگیری از اغتشاشات نشانه این همدلی و همکاری است.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی، شب گذشته ۱۲ مهرماه در جلسه شورای اداری آذربایجان‌شرقی که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه برگزار شد، با بیان اینکه ۱۰ زمینه و زنجیره ارزش در استان تعریف شده است، گفت: افزایش اشتغال و بهبود فضای کسب و کار و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام را هدف قرار داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته بیش از ۵۰۰ واحد راکد در استان آذربایجان‌شرقی احیا شده است، افزود: ۳۳۰ جلسه رفع موانع برگزاری و مشکلات بیش از ۶۰۹ واحد تولیدی حل و فصل شده است.

خرم با اعلام اینکه همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی و قضایی استان وجود دارد، گفت: موفقیت در پیشگیری از حوادث و جلوگیری از اغتشاشات نشانه این همدلی و همکاری است.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به ایمن‌سازی سه هزار و ۵۴۰ کیلومتر راه و ساخت ۷۸ هزار واحد مسکن در قالب نهصت ملی مسکن با ۶۰ درصد پیشرفت بیان کرد: تقویت زیرساخت‌های انرژی و برق یکی از نیازهای اساسی استان است و باید کار اساسی انجام شود.

وی با اشاره به روند مناسب عملیات جهادی آبرسانی و گازرسانی به روستاهای استان، گفت: ساخت مدرسه با مشارکت خیرین اقدامی جهادی در راستای تقویت پیش‌نیازهای آموزشی و تحصیلی استان است.

خرم با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم برای اتمام طرح‌های نیمه تمام اظهار کرد: برای تعیین تکلیف کارخانه‌های بلاتکلیف و رونق تولید، شعبه ویژه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی ایجاد شده است.

استاندار آذربایجان ‌شرقی  در پایان سخنان خود انتقال زندان مرکزی تبریز را خواسته عمومی عنوان و بر ضرورت ملی شدن معادن طلا و تسریع در رسیدگی جدی به پروانه‌های فساد اقتصادی از جمله فساد در برخی شوراها تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha