چهره برگزیده نهج‌البلاغه در چهارمحال‌وبختیاری تکریم شد + عکس
کد خبر: 4195971
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
همزمان با سالروز ولادت امام علی(ع)

چهره برگزیده نهج‌البلاغه در چهارمحال‌وبختیاری تکریم شد + عکس

همزمان با میلاد خجسته مولی الموحدین امام علی(ع) و گرامیداشت روز مرد، از افتخارآفرینی غلامحسین فاتحی در چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری در منزل وی، تجلیل به عمل آمد.

تکریم چهره قرآنی چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، روز گذشته پنجم بهمن‌ماه همزمان با میلاد خجسته مولی الموحدین امام علی(ع) و گرامیداشت روز مرد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان به همراه رئیس اداره امور قرآنی این اداره‌کل با حضور در منزل «غلامحسین فاتحی» از افتخارآفرینی این چهره قرآنی در مرحله کشوری بخش معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران تقدیر کردند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف استان ضمن تبریک و قدردانی از این چهره قرآنی، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از افتخارآفرینی استاد فاتحی در مسابقات کشوری، تقدیر و تشکر کرد.

یادآور می‌شود، فاتحی حافظ کل و پژوهشگر قرآن کریم توانست در مرحله کشوری بخش معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته معارف نهج‌البلاغه رتبه نخست را کسب کند.

انتهای پیام
captcha