پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پی ترور شهید فخری‌زاده
کد خبر: 3937710
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پی ترور شهید فخری‌زاده

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پیامی شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان را تسلیت گفت.

پیام نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در پی ترور شهید فخری‌زادهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز با صدور پیامی شهادت محسن فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«بار دیگر سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه با اقدامی بُزدلانه جنایتی کثیف و پلید را به نام خود ثبت کردند و اندوه دیگری بر قلب یک ایران نهادند.

جنایت ترور شهید محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع مانند دیگر جنایات شبکه تروریزم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویس‌های سیا و موساد، نشان از به بن بست رسیدن استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ ایران اسلامی است.

نیک می‌دانیم رشد شتابنده علمی و فتح قله‌های دانش با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور ادامه خواهد داشت و این رفتار‌های شنیع و قساوت‌آمیز خللی در این جنبش برخاسته از عزم ملی ایجاد نخواهد کرد، اما بزودی مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنه‌ آن به سزای اعمال خود خواهند رسید.

اینجانب و ائمه جمعه استان شهادت این شهید والامقام را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی)، به جامعه‌ علمی و دانشگاهی کشور، به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و شکیبایی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی از خداوند متعال مسألت داریم».

انتهای پیام
captcha