امکان رأی‌گیری دستی در شعب الکترونیکی تبریز فراهم است
کد خبر: 3978284
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷

امکان رأی‌گیری دستی در شعب الکترونیکی تبریز فراهم است

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی با اشاره به مشکلاتی که در رأی‌گیری الکترونیکی در برخی شعب تبریز رخ داده است، گفت: برای حل این مشکل امکان رأی‌دادن به صورت دستی نیز در شعب تبریز فراهم شده است.

امکان رای گیری دستی در شعب الکترونیکی تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مرتضی محمدزاده، دبیر ستاد انتخابات استان، امروز، 28 خردادماه، در جمع خبرنگاران، با اشاره به مشکلات پیش آمده در رأی‌گیری در برخی شعب رأی‌گیری تبریز، گفت: اقلام رای گیری دستی به همه شعبه‌های شهر تبریز ارسال شده و عوامل برگزاری انتخابات در صورتی که وقفه‌ای در فرایند اخذ رای الکترونیکی صورت گیرد می توانند به صورت دستی اقدام به رای گیری کنند.

وی از شهروندان تبریزی خواست قبل از مراجعه به شعب رأی‌گیری کد ۴ رقمی نامزدها را یادداشت کنند تا وقفه‌ای در رأی‌دهی آنان ایجاد نشود.

محمدزاده با اشاره به اینکه در ۷۰۰ شعبه با ۲ هزار و ۸۰۰ صندوق الکترونیکی برگزار می‌شود، تأکید کرد: تحت هیچ شرایطی انتخابات متوقف نخواهد شد و پیش‌بینی‌های لازم برای تمامی شرایط انجام شده است.

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: هیچ نگرانی از تجمیع آرا وجود ندارد و در صورت قطعی سیستم الکترونیکی نمایندگان فرمانداران و هیئت نظارت می‌توانند از تعرفه استفاده کنند و با رفع مشکل، دوباره رأی‌گیری الکترونیکی را از سر گیرند.

انتهای پیام
captcha