مسئولان قدردان مردم باشند
کد خبر: 3978308
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
امام‌جمعه تبریز:

مسئولان قدردان مردم باشند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه مردم خوب می‌دانند که حضورشان در پای صندوق‌های رأی اقتدار کشور را به دنبال خواهد داشت، گفت: مسئولان باید قدردان این مردم باشند.

مسئولان قدردان مردم باشندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز، امروز، 28 خردادماه، بعد از انداختن رأی خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لازم می‌دانم مراتب گله‌مندی خود را از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعلام کنم چرا که مردم را دچار مشکل کرده‌اند و اکثر صندوق‌های الکترونیکی شورای شهر با مشکل مواجه شده و حتی با آقای استاندار صحبت کردم و به وزیر کشور نیز پیام فرستادم.

وی ادامه داد: مصاحبه‌ای از مسئولان ستاد انتخابات استان دیدم که گفتند در صورت وجود مشکل مردم می‌توانند انتخابات شورای شهر را نیز به صورت دستی انجام دهند؛ اما اگر این امکان وجود داشت چرا از اول صبح اعلام نکردید که مردم اذیت نشوند و متأسفانه عده‌ای از مردم با ناراحتی شعب اخذ رأی را ترک کردند.

آل‌هاشم با بیان اینکه امیدوارم این کارها عمدی نباشد، گفت: چرا مردمی را که با عشق و علاقه برای دادن رأی می‌آیند، اذیت می‌کنید؟ اگر دستگاه‌ها ایراد داشت چرا از قبل پیش بینی نکردید؟ انتخابات امسال تفاوت زیادی با انتخابات گذشته دارد و تهدیدات دشمنان نسبت به نظام زیاد شده است، بطوریکه چندین ماه است مانور می‌دهند تا مردم در انتخابات شرکت نکند و دشمن دو هدف عدم مشارکت و کاهش مشارکت را دنبال می‌کند.

وی متذکر شد: مردم خیلی خوب می‌دانند که حضورشان در پای صندوق‌های رأی اقتدار کشور را به دنبال خواهد داشت و علاوه بر نفع کشور به نفع خودشان نیز است. هر زمان تهدیدات دشمن علیه ایران زیاد شده، انسجام مردم بیشتر شده است و امروز نیز دیدیم که از اول صبح در پای صندوق‌ها حاضر شده‌اند.

آل‌هاشم گفت: به نتایج انتخابات امیدوار هستم و مردم با حضور خود پاسخ یاوه‌گویی‌های دشمنان را خواهند داد و از همین جا به نمایندگی از مردم تبریز و آذربایجان به رهبر معظم انقلاب می‌گویم که رهبر عزیز این مردم همچنان مثل گذشته پیشقدم شده‌اند و خطاب به مسئولان نیز می‌گویم که باید قدردان این مردم باشند.

امام‌جمعه تبریز، در پایان خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: از همه کاندیداها می‌خواهم که فردای انتخابات پیروزی سایر کاندیداها را تبریک گفته و با آنها نهایت همکاری را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha