مشکلی در روند برگزاری انتخابات در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد
کد خبر: 3978289
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸

مشکلی در روند برگزاری انتخابات در آذربایجان‌شرقی وجود ندارد

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تمامی مقدمات برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و شفاف در استان فراهم بوده و مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد.

مشکلی در روند برگزاری انتخابات در آذربایجان‌شرقی وجود نداردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، محمدرضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 28 خردادماه، در بازدید از ستاد انتخابات استان، گفت: تمامی مقدمات برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و شفاف در استان فراهم بوده و مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ هزار نفر در استان، در بخش‌های مختلف هیئت‌های اجرایی، نظارت، بازرسی و حفاظت از فرآیند انتخابات فعال هستند، افزود: تعداد واجدان شرایط رأی دادن در استان سه میلیون و ۴۳ هزار نفر هستند که از تعداد ۷۰ هزار نفر با رسیدن به سن قانونی برای اولین بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

پورمحمدی با اشاره به اتخاذ تدابیر و تمهیدات مناسب بهداشتی در تمامی شعبات اخذ رأی اظهار کرد: دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، تهویه مناسب شعبات اخذ رأی و سایر موضوعات مربوط به این حوزه با دقت بیشتری مورد توجه قرار می‌گیرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: تعداد شعبات اخذ رای در استان به دلیل ملاحظات کرونایی ۱۰ درصد افزایش یافته و هم‌اکنون سه هزار و ۵۲۰ شعبه اخذ رأی در سراسر استان برای اخذ آرای مردمی وجود دارد.

وی با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات ادامه داد: تحریم‌های شدید دشمنان ایران اسلامی، باعث بروز بسیاری از مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی در جامعه شده ولی مردم باید با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید کنند.

انتهای پیام
captcha