نظام اسلامی دستاورد فرهنگ غدیر است
کد خبر: 4092917
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
آیت‌الله لائینی:

نظام اسلامی دستاورد فرهنگ غدیر است

نماینده ولی‌فقیه در مازندران در نخستین کنگره بین‌المللی «راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج‌البلاغه در جهان» گفت: نظام اسلامی ایران دستاورد فرهنگ غدیر است که باید برای حفظ آن تلاش شود.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینیبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران در نخستین کنگره بین‌المللی «راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج‌البلاغه در جهان» که امروز، ‌27 مهر در سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی مجتمع اقامتی فراجا ساری برگزار شد، با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که این کنگره به همت بنیاد بین‌المللی غدیر استان و دانشگاهیان و حوزویان برگزار شد، گفت: یکی از بهترین راهکارهای گسترش یک فرهنگ این است که داشته‌های آن فرهنگ و دستاوردهای آن فرهنگ در این مقطع زمانی شناسایی و حفظ شود.

وی افزود: حفظ دستاوردهای فرهنگ بزرگترین قدم برای گسترش فرهنگ است. نظام سیاسی مبتنی بر ولایت معصوم و ولایت فقیه امروز در قالب یک انقلابی به نام انقلاب اسلامی تشکیل شده و بیش از چهار دهه با قدرت در حال ترویج و توسعه ارزش‌های اسلامی است.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه فلسفه سیاسی مبتنی بر ولایت الله امروز درحال قدرت‌نمایی است، خاطرنشان کرد:‌ اگر این دستاورد حفظ شود، بهترین راهکار برای ترویج فرهنگ غدیر است.

وی با بیان اینکه اگر انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی حفظ نشود، نمی‌توانیم در گسترش فرهنگ غدیر موفق عمل کنیم، اظهار کرد: حفظ داشته‌هایی که به برکت این فرهنگ بدست آوردیم پیش نیاز ترویج فرهنگ غدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران یادآور شد: امروز نباید محافظه کار باشیم، همگان باید پای نظام بایستیم و به فرموده رهبری سعی کنید انقلابی بمانید.

انتهای پیام
captcha