آغاز رقابت ۲۱ شرکت‌کننده مسابقات قرآن اوقاف مرکزی در نوبت عصر
کد خبر: 4163240
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

آغاز رقابت ۲۱ شرکت‌کننده مسابقات قرآن اوقاف مرکزی در نوبت عصر

21 شرکت‌کننده از استان مرکزی در رشته‌های دعاخوانی، ترتیل و قرائت عصر امروز، 27 مرداد رقابت خود را آغاز کردند.

مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان مرکزی از پنج‌شنبه، با حضور 26 شرکت‌کننده آغاز شد و تا امروز، 27 مردادماه در بخش آقایان در امامزاده آمنه خاتون(س) و امامزاده عبدالله(ع) اراک ادامه دارد.

این مسابقات در بخش بانوان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء و دعاخوانی با داوری خانم‌ها مریم سعیدی، اعظم تشیعی‌فرد، عائده محبی، محدثه مؤمنی و میرغیاثی برگزار شد و ادامه رقابت‌ها در بخش آقایان در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، اذان و دعاخوانی انجام می‌شود.

با توجه به رفاه حال داوران و متسابقان مسابقان بخش آقایان که 43 شرکت‌کننده دارد در دو نوبت صبح و عصر تدارک دیده شد که در صبح امروز، 27 مرداد، 22 شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف حفظ و اذان با یکدیگر رقابت کردند.

مسابقات در نوبت عصر از دقایقی پیش با حضور 21 شرکت‌کننده در رشته‌های ترتیل، قرائت و دعاخوانی با داوری آقایان مرتضی مختاری، حیدر کسمایی، علی اصغر شعاعی، حمید رضایی، ابوالفضل صفری و احمد صابرنژاد آغاز شد.

اسامی آقایان راه‌یافته به مرحله استانی در رشته قرائت تحقیق؛ حسین مشایخی، علی فراهانی و سجاد اسکندری از اراک، حسن رستمی از زرندیه، حسین فرامرزی از شازند، حمید باباجانی، محمد جلیلیان و ابراهیم احمدی از ساوه. رشته ترتیل؛ محمد شریفی، محمد محمدی و مهیار قاسمی از اراک، محمد رجبی از محلات، محمدرضا باقری‌مفرد از خمین، سیدمحسن احمدی و نادر اسدی از ساوه. در رشته دعاخوانی؛ سعید احمدلو، محمد قربان‌عالی‌نژاد، حجت‌الاسلام اصغر کارجو، علیرضا نوروزی، علی صادقی از اراک و علی‌اکبر کریمی از ساوه.

همچنین مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر شامگاه امروز، 27 مرداد، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha