شجره‌ طیبه‌ جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا است
کد خبر: 4171645
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۲

شجره‌ طیبه‌ جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: نباید دفاع مقدس را تنها در هشت سال جنگ تحمیلی خلاصه کنیم، بلکه شجره‌ طیبه‌ جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا است.

حجت الاسلام انوری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آذربایجان شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت الاسلام محمدانوری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، روز گذشته، پنجم مهرماه، در آئین بزرگداشت هفته‌ دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگران دانشگاه تبریز، گفت: قدرشناسی از کسانی که در راه اسلام و میهن رشادت کردند، به این معنی نیست که ما صرفاً به‌خاطر حضور این عزیزان در جنگ تحمیلی از آن‌ها قدردانی کنیم؛ چراکه رزمندگان اسلام بدون هیچ ادعا و انتظاری و برای رضای خدا در جبهه‌ها حضور پیدا کردند، لذا این قدردانی به‌خاطر خودمان است که امروز بهره‌اش را می‌بریم.

وی ادامه داد: موضوع بعدی، توجه به عظمت دفاع مقدس است؛ ما نباید دفاع مقدس را تنها در هشت سال جنگ تحمیلی خلاصه کنیم، بلکه شجره‌ طیبه‌ جمهوری اسلامی حاصل خون شهدا است. متأسفانه ما گاهی دچار حجاب معاصرت و مجاورت می‌شویم و متوجه نمی‌شویم که از چه نعمت‌ بزرگی برخوردار هستیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی در خصوص وظیفه‌شناسی در قبال فداکاری‌های شهدا و ایثارگران نیز گفت: امروز حضور در کف میدان، پای کار انقلاب بودن و دفاع از حرم جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است و این شجره‌ طیبه نیاز به پای کار بودن ما دارد و هرکس بتواند وظیفه‌ی خود را بخوبی انجام دهد، قطعا راه شهدا را پیموده است.

انتهای پیام
captcha