مردم در دفع توطئه‌ها سنگ تمام گذاشتند
کد خبر: 4173138
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
رئیس قوه قضائیه:

مردم در دفع توطئه‌ها سنگ تمام گذاشتند

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای، گفت: مردم در چهار دهه گذشته در دفع توطئه‌ها و ناهنجاری‌های دشمنان داخلی و خارجی سنگ تمام گذاشتند.

محسنی اژه ای، رئیس دستگاه قضا

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه، شامگاه 12 مهرماه، در جمع قشر‌های مختلف مردم استان آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه مردم در چهار دهه گذشته در دفع توطئه‌ها و ناهنجاری‌های دشمنان داخلی و خارجی سنگ تمام گذاشتند، گفت: مردم صبوری در کشور داریم و باید همه نهایت تلاش را برای رفع مشکلات تورمی و معیشتی جامعه انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید تلاش کنند تا بستری برای رشد در همه زمینه‌ها و زندگی عزتمندانه مردم فراهم کنند اظهار کرد: دشمن از مشکلات اقتصادی جامعه سوء استفاده می‌کند.

محسنی اژه‌‌ای، با بیان اینکه تلاش‌ها برای رفع مشکلات جامعه باید چند برابر و با روحیه جهادی انجام شود گفت: نیاز به اشتغال و سرمایه گذاری در کشور وجود دارد و رسالت ما ایجاد امنیت سرمایه گذاری و فعالیت‌های اقتصادی است.

رئیس دستگاه قضا، ادامه داد: آذربایجان‌شرقی دارای نیروی انسانی ماهر و صنعتی بوده و باید از فعالان بخش صنعت حمایت کرد، زیرا رشد تولید با کمک بخش خصوصی امکان پذیر است.

وی یادآور شد: باید تلاش کرد در کنار توسعه اقتصادی، مفاسد اقتصادی به وجود نیاید و مدیران استانی هماهنگی و همدلی بیشتری برای رفع مشکلات جامعه داشته باشند و از توان خود برای حل مشکلات استفاده کنند در غیر این صورت مسایل را از تهران پیگیری کنند.

محسنی اژه‌ای، گفت: در برخی استان‌ها با این رویه اجرایی، مشکلات حل شده است و دستورات خاص برای افزایش اختیارات رئیس دادگستری داده شده است.

رئیس قوه قضائیه، با بیان اینکه مردم از بی‌بند و باری، ولنگاری و امور خلاف شرع و قانون ناراحت هستند افزود: اگر به قوانین موجود عمل کنیم ۷۰ درصد مشکلات حل می‌شود و نیازی به قانون جدید وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی را ملزم به ارائه لایحه حجاب و عفاف کردند اظهار کرد: برای تسریع در این زمینه از مجلس نظرخواهی شد و پیش نویس لایحه را ارائه کردیم و پس از اخذ نظر دولت و مجلس و دستگاه‌های مختلف و جمع بندی آن‌ها لایحه ارائه شد.

انتهای پیام
captcha