بیانیه دانشگاه تبریز در پی جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه
کد خبر: 4176537
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

بیانیه دانشگاه تبریز در پی جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان غزه

دانشگاه تبریز به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه با انتشار بیانیه‌ای این کشتار دسته جمعی کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

دانشگاه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه دانشگاه تبریز با انتشار بیانیه‌ای این کشتار دسته جمعی کودکان، زنان و مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: 

«إِنَّ الَّذینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَ لا هُمْ یَحْزَنُون» (احقاف/13) «همانا کسانى که گفتند: پروردگار ما تنها خداست، سپس (بر ایمان و گفته خود) پایدارى کردند، هیچ بیمى بر آنان نیست و اندوهگین نخواهند شد». 

رژیم غاصب صهیونیستی بعد از شکست در عملیات غرورآفرین گروه‌های مبارز فلسطینی؛ حمله وحشیانه و دیوانه‌واری علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و نوار غزه آغاز کرده که در پی حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش به بیمارستان المعمدانی غزه هم هزاران بیمار و غیر نظامی پناه گرفته در بیمارستان به شهادت رسیدند. 

حال که رژیم کودک کش صهیونیستی در نبرد «طوفان الاقصی»  از رزمندگان فلسطینی شکست خورده، اقدام به حمله وحشیانه و دیوانه‌واری علیه مردم نوار غزه کرده است، وضعیتی که امروز در غزه و فلسطین اشغالی حاکم است، بمباران ساختمان‌‌‌ها‌‌‌ی مسکونی، قطع آب و برق، سوخت و حمله به غیر نظامیان و بیماران در بیمارستان، مظاهر بارز یک جنایت جنگی وحشیانه، نسل کشی و جنایت علیه بشریت است. صهیونیست‌ها  با این وحشی‌گری‌ها و  جنایت‌ها بدانند، جنایات آنان در غزه تاوان سنگینی برای آنان خواهد داشت.

دانشگاه تبریز، ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران و به‌ویژه کودکان و زنان بی‌پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه و همیشگی خود را از مردم مظلوم فلسطین و از گروه‌های مقاومت اعلام کرده و در همین راستا از همه مسلمانان جهان، کشورهای اسلامی، آزادی خواهان جهان، مجامع بین‌المللی، سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری می‌خواهد، در برابر جنایات و اقدام‌های وحشیانه صهیونیست‌ها سکوت اختیار نکنند و از مردم بی دفاع و مظلوم غزه حمایت و پشتیبانی‌های لازم را به عمل آورند. 

دانشگاهیان دانشگاه تبریز در همین راستا همگام، همراه و هم صدا با همه مسلمانان جهان شهادت مظلومانه هزاران بیمار، کودک، زن و مرد بی پناه مردم فلسطین در جریان بمباران بیمارستان المعمدانی توسط جنگنده‌های صهیونیستی را تسلیت عرض نموده و این جنایات را قویا محکوم می‌نماید.

انتهای پیام
captcha