منش شهید سلیمانی الگوی مدیران اجرایی قرار گیرد
کد خبر: 4111931
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی:

منش شهید سلیمانی الگوی مدیران اجرایی قرار گیرد

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه راه و منش شهید سلیمانی باید همواره الگو و محور فعالیت‌های مدیران و مسئولان اجرایی قرار گیرد، گفت: ایمان، تقوی و اخلاق حسنه از ویژگی‌های ممتاز این شهید والامقام است.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 13 دی‌ماه، در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی در مصلای امام خمینی(ره) تبریز، با تاکید بر اینکه راه و منش شهید سلیمانی باید همواره الگو و محور فعالیت‌های مدیران و مسئولان اجرایی قرار گیرد، گفت: ایمان، تقوی و اخلاق حسنه از ویژگی‌های ممتاز این شهید والامقام است.

وی ادامه داد: ولایت‌مداری، مجادت در راه خدا، هزینه کرد از خود برای انقلاب اسلامی، مردم دوستی، قبولی در تمام امتحانات، اخلاص و دوری از دنیا و تمایلات دنیوی از دیگر خصوصیات زندگی فردی و اجتماعی شهید سلیمانی بود.

آل هاشم، شهید سلیمانی را صادق الوعده در گفتار، رفتار و عمل معرفی و گفت: مردم ایران اسلامی نیز خادم و خائن را بسیار خوب می شناسند و حضور میلیونی مردم در تمام شهرها در آیین‌های تشییع و بزرگداشت این شهید گویای بسیاری از واقعیات جامعه است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: وقتی رهبری بعدازظهر همان روز به دیدار خانواده سردار سلیمانی رفته بودند، فرمودند: «اگر مردم در کرمان و در خیابان‌ها عزاداری می‌کنند، بعید نیست چون زادگاه شهید سلیمانی است ولی در مورد تبریز چه» و این نشان از دلدادگی ویژه مردم این دیار به سردار دلهاست.

انتهای پیام
captcha