اقدامات نوآورانه از ابتکارات جهاددانشگاهی است
کد خبر: 3988372
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

اقدامات نوآورانه از ابتکارات جهاددانشگاهی است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی است، گفت: اقدامات نوآورانه و گام نهادن در موضوعات علمی جسورانه از جمله مسائل پزشکی، ژنتیکی و درمان ناباروری از ابتکارات جهاددانشگاهی است.

روحیه‌ حاکم بر جهاددانشگاهی موجب جذب نیروهای خوش فکر در این نهاد انقلابی شده استمحمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: روحیه‌ غیر ادارای و غیر بروکراتیک حاکم بر جهاددانشگاهی موجب جذب نیروهای مبتکر و خوش فکر در این مجموعه انقلابی شده است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد برخاسته از انقلاب اسلامی است، ادامه داد: اقدامات نوآورانه و گام نهادن در موضوعات علمی جسورانه از جمله مسائل پزشکی، ژنتیکی و درمان ناباروری از ابتکارات جهاددانشگاهی است.

فرهنگی، در رابطه با سایر فعالیت‌های جهاددانشگاهی نیز افزود: در کنار مراکز مختلف این سازمان می‌توان از خبرگزاری فعال دانشجویان ایران (ایسنا) و مرکز افکار سنجی (ایسپا) نیز به نیکی یاد کرد.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی، تاکید کرد: نهادهای‌ گرفتار دیوانسالاری در برابر تحولات مثبت که نیازمند حضور فعال است، مقاومت می‌کنند اما نهاد انقلابی اینطور نبوده و جهاددانشگاهی نیز یک نهاد انقلابی است.

وی بیان کرد: تمام تلاش جهاددانشگاهی بر این اصل پایه گذاری شده است که در هر موضوع و مقطع که احساس نیاز وجود داشت، ورود پیدا کند و این ویژگی اصلی جهاددانشگاهی باعث شکل‌گیری مراکزی مانند پژوهشگاه رویان شده که در نوع خود بی‌نظیر است.

انتهای پیام
captcha