گشایش نمایشگاه خیریه «عیدونه» در دانشگاه تبریز
کد خبر: 4041510
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴

گشایش نمایشگاه خیریه «عیدونه» در دانشگاه تبریز

نمایشگاه خیریه عیدونه که به خاطر شیوع ویروس کرونا بیشتر به صورت مجازی برگزار می‌شود، در چند غرفه از آثار هنری و صنایع دستی دانشجویان امروز ۱۷ اسفندماه در نگارخانه شهید آوینی دانشگاه تبریز افتتاح شد.

نمایشگاه خیریه، عیدونه، دانشگاه تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، چهاردهمین بازارچه خیریه تحت عنوان «عیدونه» امروز، 17 اسفندماه، با حضور صفر نصرالله زاده، رئیس دانشگاه تبریز و جمعی از مدیران و دانشجویان دانشگاه در نگارخانه شهید آوینی این دانشگاه گشایش یافت.

نمایشگاه خیریه عیدونه که به خاطر شیوع ویروس کرونا بیشتر به صورت مجازی برگزار می‌شود، در چند غرفه از آثار هنری و صنایع دستی دانشجویان از جمله «گل و گیاه، نقاشی، غرفه شما، فرفره، قاب و تخم مرغ، کارت پستال، جرم و سفال و... در نگارخانه شهید آوینی دانشگاه تبریز افتتاح شد.

نمایشگاه خیریه «عیدونه» هر ساله در اسفندماه از سوی کانون خیریه آینه دانشگاه تبریز بیشتر با هدف تشویق دانشجویان و دانشگاهیان برای مشارکت در فعالیت‌های امور خیریه، کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و به ویژه کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کودکان تبریز و کمک به قشر نیازمند جامعه برای بازدید علاقمندان دایر می شود که عواید حاصل از فروش آثار هنری و فرهنگی این نمایشگاه و به ویژه کمک های خیریه جمع شده در این نمایشگاه برای امور خیریه اعطا می شود.

این نمایشگاه از امروز لغایت ۲۶ اسفندماه از ساعت۳۰: ۹ صبح تا ۱۵ بعداز ظهر برای بازدید علاقمندان دایر است.

یادآور می شود کانون آینه دانشگاه تبریز در سال ۸۶ با هدف بررسی و تبیین علمی و جامعه شناسی مسئله فقر در سطح دانشگاه و جامعه و ارائه راهکارهای مبارزه با آن و تلاش برای رسیدن به جامعه‌ای با شاخص‌های فرهنگی بالا، آشناسازی قشر دانشجو با مسئله محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ نوع دوستی در بین دانشجویان و آسیب‌شناسی گروه‌های نیازمند در جامعه فعالیت خود را در این دانشگاه آغاز کرده است.

انتهای پیام
captcha